První schůzka
Seznámení se s Vaší situací a s tím co teď řešíte, proč potřebujete prodat nemovitost. Jak dlouho v ní ještě chcete bydlet a kam se budete nyní stěhovat. Na první schůzce je vhodné také ocenit nemovitost a probrat podmínky spolupráce.
Podpis zprostředkovatelské smlouvy
Realitní zákon stanovuje povinnou písemnou formu smlouvu o realitním zprostředkování. Některé kanceláře Vám jen proto aby získali zakázku, řeknou že není třeba sepisovat zprostředkovatelskou smlouvu. Není tomu tak, realitní zprostředkovatel vždy musí předkládat smlouvu písemnou. Maximální doba na kterou může být smlouva uzavřena 6 měsíců, poté může být prodloužena.
Příprava nemovitosti k prodeji
Správný makléř Vám řekne, na co se před prodejem nachystat. Jak nemovitost uklidit a jak být připraven na focení nemovitosti, tak prohlídky.
Podklady pro prodej
Profesionální makléř má tým lidí, který připravuje nemovitost do prodeje. V případě, že jsou u nemovitosti černé stavby, je potřeba je zlegalizovat. Pokud jsou na nemovitosti břemena, která lze odstranit připraví dokumenty, díky kterým můžete bez problémů nemovitost prodávat. Ověření u pozemků možnosti stavět, sítí, optických kabelů a územně plánovací informace. Tak aby mohl makléř poskytnou zájemcům všechny důležité informace.
Tvorba propagačních materiálů
Víte že fotografie a video prodává? Krásné fotografie a poutavé video může oslovit velké množství zájemců. Virtuální prohlídka umožní si z pohodlí domova projít nemovitost a vytvořit si představu a jejím uspořádání.
Inzerce na nejnavštěvovanějších serverech
Všechny vytvořené podklady, text, energetický štítek, fotografie, video, virtuální prohlídka. Umístí makléř na realitní servery a případně webovou stránku. Makléř může vytvořit i Facebookovou kampaň a oslovit zájemce i ty, kteří nyní nic nehledají. Dalšími kanály prezentace je letáková kampaň a roznos po okolí nemovitosti. Podpůrným prostředkem v případě zájmu je plachta na nemovitosti.
Nabídnutí nemovitosti poptávajícím klientům
V rámci databáze REMAX, je možnost oslovit klienty, kteří hledají a máme je v našem poptávkovém systému. Může se tak stát, že bude klient pro Vaši nemovitost nalezen ve velmi krátkém čase.
Plánování prohlídek
Ověřování klientů, jejich možnosti financování, zjišťování jejich potřeb patří k základní komunikaci s poptávajícími. Před prohlídkou je vhodné poslat zájemcům co nejvíce informací, aby byli již před prohlídkou informováni.
Rezervační smlouva
V rámci realitní kanceláře Vám makléř zajistí podpisy rezervační smlouvy, ve které se strany dohodnou k uzavření kupní smlouvy.
Příprava kupní smlouvy a smlouvy o advokátní úschově
Díky právníkům jsou připraveny všechny podklady pro veškeré právní zázemí. Díky advokátní úschově jsou peníze po celou dobu obchodu v bezpečí a prodávající i kupující mají jistotu, že peníze budou vyplaceny až po převedení nemovitosti na nového majitele.
Součinnost s hypotečním poradcem
Pokud bude kupující financovat hypotékou, je důležitá spolupráce s hypotečním poradcem. Aby financování proběhlo co nejrychleji a bez komplikací.
Podání vkladu na katastr
Jakmile kupující pošle peníze na účet advokátní úschovy podává makléř vklad na katastrální úřad. Po uběhnutí ochranné lhůty stahuje nové LV a překládá advokátovi.
Předávání nemovitosti
Jakmile je nemovitost převedena na nového majitele je naplánováno předání nemovitosti. Kde vyplníme předávací protokol.
Převedení energií
K předávání nemovitosti vyplníme rovnou všechny dokumenty k přepisu energií.