Točí se Vám hlava z prodeje nemovitosti a z toho, kolik je potřeba úkonů kolem? Nedokážete si představit ještě obstarávat všechny marketingové záležitosti ohledně propagace nemovitosti? Co se pod pojmem marketingová propagace nemovitosti skrývá? Chcete aby byl prodej kolem Vaší nemovitosti výjimečný a stál opravdu za to? Jak probíhá prodej s námi?
Věděli jste, že si 90 % zájemců nedokáže představit nabízený prostor jinak, než ho vidí na fotografiích nebo ve skutečnosti?
Cílem homestagingu je připravit interiér tak, aby podpořil podpořil prodej vašeho bytu či domu. Připadal lidem útulnější a dokázali si v něm snadněji představit každodenní život. V nemovitosti ponechte vhodný nábytek a dekorace, které můžete doplnit o další prvky a vše sladit tak, aby to bylo v souladu se samotným účelem místnosti.
Focení nemovitosti mobilem již dávno odzvonilo. Využíváme profesionální fotografy s různými typy objektivů, kteří dokáží zázraky. Cílem je podat z fotek pocit, že jste přímo v bytě a máte celkový pohled na místnost.
Jaké by to bylo kdyby k Vám nemuseli lidé chodit na prohlídku a prošli by se po bytě od sebe z domova. Nic není nereálné, Díky virtuální 3D prohlídce si mohou lidé přímo projít byt a podívat se na všechny detaily. Získají tak přehled o orientaci pokojů a pomůže jim ke snadnému průchodu nemovitosti. Na prohlídku už pak přijde zájemce, který ví kde co je a má větší představu. Přečtěte si více o matterportu.
K výstižnější prezentaci u některých nemovitostí používáme letecký dron. Který nám vytvoří fotografie z výšky nebo i video. Jde o lepší představení umístění nemovitosti v dané lokalitě. Díky leteckým snímkům si mohou zájemci lépe představit rozmístění nemovitosti na pozemku a v krajině. Letecké snímky se často využívají u pozemků, chat u lesa nebo i rodinných domů. Pokud je v lokalitě dominanta, která je zajímavá používáme do záběru i tu.
Video přináší více emoce a dokáže upoutat než statické fotografie. Video je 3x efektivnější než fotografie. O nabídky s video prohlídkou je větší zájem než bez video prohlídky, pokud se video umístí na správné prodejní kanály.
Pro většinu lidí je těžké se v bytě zorientovat jen na základě fotografií, které vidí v inzerátu. Proto ke každé nemovitosti připravujeme také půdorysy. Podle půdorysů se každý zorientuje a dokáže si naplánovat, zda by se mu do nemovitosti vešly spotřebiče nebo poslouží k tomu, aby se každý dokázal představit uzpůsobení prostoru.
Řekněme si to narovinu, některé nemovitosti nejsou v top stavu a potřebují péči. Jednat se může o hrubé stavby, pozemky, staré domy, nebo byty bez nábytku. Pokud nám designér zpracuje k podklady k těmto typům nemovitosti opět zvyšujeme atraktivitu nemovitosti. Vizualizace pak mohou sloužit pro nového majitele jako inspirace k rekonstrukci pro jejich nové bydlení.
Většina textových inzerátů je stejných. Počítáme s tím, že by v inzerátu měl být podrobný popis nemovitosti. Nepíšeme vždy jen hlavní klady nemovitosti ale jemně upozorníme nebo navrhneme řešení, pokud je potřeba něco v nemovitosti řešit a počítá se s následnými investicemi. Podívejte se, jak vypadají naše aktuální inzeráty.
Chystáte se na výstavbu domů nebo bytů? Potřebujete zaštítit marketing? Přečtěte si více o marketingu developerských projektů.
Chcete poradit s marketingem u propagace Vaší nemovitosti? Obraťte se na nás! Pomůžeme Vám.