Chcete marketingově zaujmout potenciální investory pro Váš developerský projekt? Získat z Vašeho připravovaného projektu maximální částky?
Přemýšlíte jak vytvořit Vašemu developerskému projektu kvalitní marketing? Kladete si otázky: Co všechno je potřeba v rámci online marketingu k propagaci projektu připravit?
KOMUNIKACE DEVELOPERSKÉHO PROJEKTU
- Příprava obsahové strategie – nápad a hlavní myšlenka a přidaná hodnota developerského projektu se bude prolínat celou komunikací.
- Proto je vhodné připravit kvalitní komunikační obsah s použitím vhodných frází a malebných slov, s použitím vhodné grafiky a s sjednocujícím prvkem. Tato strategie vyvolá v lidech ty správné emoce a udrží soudržnost komunikace napříč marketingovými platformami.
- Obsahová strategie se může vztahovat k lokalitě, použitým materiálům, architektuře, odlišnosti od jiných budov, funkčnosti atd.
Webová stránka
K vašemu developerskému projektu vytvořte pěknou prezentační a prodejní stránku. Tato stránka odprezentuje Váš developerský projekt, můžete potenciálním klientům rovnou nabídnout konkrétní domy nebo byty k prodeji. Na této stránce lidé najdou všechny informace, co potřebují. Většinou se na webovou stránku vejde mnohem více informací, než jste schopni odprezentovat na Srealitách. Celková posloupnost informací má zakazníka napřed zaujmout, proto se používájí jako první videa a velké formáty fotografií. Dále následuje seznámení s projektem, popis lokality a popis jednotlivých nemovitostí. Webová stránka má funkci informativní, můžete zde přidat plány ke stažení, virtuální prohlídky, rezervační systém.
Profesionální vizualizace
K úspěšnému prodeji projektu jsou potřeba důvěryhodné vizualizace objektu tak i konkrétních bytových jednotek. Říká se, že fotky prodávají. Lidé si začínají zvykat na 3D vizualizace, procházení se v prostorách jejich nového domu – pomocí virtuální reality. Vizualizace musí být co nejdůvěryhodnější protože, ty ukazují, co se bude teprve budovat na zelené louce. Málo lidí a převážně ženy nemají nejlepší prostorovou představivost a ty jsou právě tím rozhodovatelem při nákupu nemovitosti. Formáty vizualizace mohou být fotografie, video, virtuální prohlídka.
Video
Pro lepší představu a možnost zajímavé prezentace může sloužit také video i v rámci online marketingu, jde o formát, který upoutá. Může se distribuovat napříč různými kanály. Video reklama dokáže zaujmout více než bannerová reklama. Navíc sociální sítě mají video rády, protože dokáží udržet pozornost uživatelů. Navíc pak můžete opětovně cílit na publika, který vyvinula interakci s vašimi videí a navázat. tak i na podobná publika, který již byla na webové stránce celého developerského projektu.
Prodej developerských projektů pomocí online marketingu.
Ze zkušeností ze zahraničí je z marketingových rozpočtů až 60 % směrováno právě do digitálního marketingu a interaktivních webových stránek. Online prostředí tvoří 60 až 70% potenciálních zákazníků. Již je standardem, že každý nabízený developerský projekt má online propagaci. Ale i tradičních médií – jako letáky, billboardy, tisková reklama je stále účinná ale je vnímána jako doplněk digitálního marketingu.
REALITNÍ PORTÁLY PRO INZERCI
Hlavními portály, které navštěvují lidé kteří hledají nemovitost jsou sreality.cz s návštěvností zhruba 1 milion návštěvníků za měsíc, dalším portálem je idnes.cz navštíví cca 300 000 návštěvníků a remax-czech.cz průměrně 250 000 návštěvníků za měsíc. Proto je samozřejmostí na těchto portálech Váš projekt prezentovat. Tyto portály mohou být zdroje návštěvnosti na webovou stránku s veškerými informacemi o projektu.
Chcete pomoci s online marketingovou kampaní v rámci Vašeho developerského projektu? Ozvěte se mi, vymyslíme společné aktivity, které udělají Váš developerský projekt jedinečným.